Botoks İle Terleme Tedavisi

Anasayfa  /  Botoks İle Terleme Tedavisi
Botoks ile Terleme Tedavisi

Botoks İle Terleme Tedavisi Nedir ve Kimlere Yapılır ?

Botoks ile terleme tedavisi Koltuk altı terlemesi şikayeti olanlarda uygulanır.Koltuk altından damlayacak şekilde terleme artışı olabilir.

Genel olarak, koltukaltı terlemesine deodorantlar ve losyonlar fayda etmez. Koltuk altı terlemesi sorunu olan kişilerde, yanı sıra avuç içi ve ayak tabanı aşırı terlemeleri mevcut olabilir. Sadece koltuk altı terleme şikayeti de olabilir.

Terleme, vücudun ısısını ve tuz oranını ayarlayarak, vücudu dengeleyen bir sistemdir. Ancak koltuk altı terlemelerinde, vücudun dengesi için gerekli olanın çok üstünde terleme artışı söz konusudur.

Kıyafetlerde ıslak görünüm ve terlemeye bağlı giysilerin renklerinde bozulma problemi olabilir. Bu tür durumlar kişide sosyal açıdan rahatsızlık yaratır.

Terlemeye botoks tedavisi Koltuk altı terleme nedenleri Koltuk altı terlemesinin nedeni, sempatik sinir sisteminin aşırı uyarılmasıdır. Bu kişinin yapısıyla ilgilidir. Stres ve gerginlik koltukaltı terleme şikayetini çok artırabilir. Şikayet genel olarak ergenlik çağında başlar.

Koltuk altı terleme tedavisi Koltuk altı terlemesine çözüm, terleme kesici aliminyumlu losyonlar, iyintoforez, Botoks (Botox) ve cerrahi yöntemler olabilir. Günümüzde en çok tercih edilen yöntemler botoks ve cerrahi tedavilerdir. Koltuk altı botoks tedavisi Koltuk altı terleme tedavisinde Botoks yöntemi 2004 yılında FDA tarafından resmi olarak kabul edilmiştir.

Botoks İle Terleme Tedavisi Ne Kadar Sürer ?

Koltuk altı Botoks tedavisinde, terleyen bölgeye ortalama 20-30 nokta halinde küçük miktarlarda Botoks verilir. Botoks uygulamasından önce ilaç sulandırılır. Sulandırılan Botoks, ikiye bölünerek her iki koltuk altına uygulanır. 15 gün sonra eğer terleme devam ediyorsa nişasta unuyla iyot testi yapılarak terleyen bölge tespit edilir. Terlemesi devam eden bölgelere, ilaveten Botoks verilebilir. Koltuk altı terlemelerinde Botoks tedavisi çok kısa sürer. Uygulama öncesinde anestezik krem uygulanırsa acı pek hissedilmez. İşlem sonrası beklenen önemli bir yan etki yoktur.

Botoks İle Terleme Tedavisi Ne Kadar Kalıcıdır ?

Koltuk altı terlemesi şikayetinde Botoks etkisi ortalama 6-12 ay arasında değişebilir.